Yorgunannee_dd ismine bakmama, işaret etmeme, hitap olarak kelime kullanmama yani anneye anne babaya baba dememe, motor gelişiminde gerilik (4 küpü üst üste koymuyor mesela) bunlar bizde. aslında benim kızım otizm değil tüm gün neredeyse çizgi film izliyordu ben çalışıyordum. bu tanıyı aldığımızdan beri 6 gündür tv açmıyorum ve kızım bambaska oldu. ismine tepki başladı, göz teması arttı. öğretmenleri eğitim süreci bitince gayet normal bir birey olucak dediler, gerçek otizm değil çünkü bizdeki.
sen bana şüphelerini söyle ben sana bildiğim kadarıyla yorum yapayım