Bebeğim var üç aylık Allah’ım her gece 22 de başlayıp 24 e kadar ağlıyor, diğer çocuklarım uyumamak için direniyor, eş evde yok gecenin 2si 3ü anca gelir bu krizi benim gibi yaşayan bir Allah’ın kulu var mı?
Hergün ama hergün 22:00 de başlar ağlamaya emmez uyumaz salla salla kol dayanmaz 😔