Merhaba anneler bugün 7 aylık bebeğimin böbreğinde kum ve idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendim bir süredir gece uykuları sürekli bölünüyor ağlıyordu diş çıkarıyor yada emmek istiyor düşüncesiyle endişe etmemiştim 1 ay böyle gitti artınca doktora götürdüm keşke en basından götürseydim çok vicdan azabı duyuyorum varsa bizim gibi şikayeti olan beklemeden bir uzmana göstersin bu rahatsızlığı yaşayan ve çözüm bulabilen annelerimiz varsa bana yardımcı olurmusunuz