Merhabalar
Oğlum 3 gün sonra 9 aylık oluyor yaklaşık 2-3 aydır uykusu gelince,acıkınca,birseye sevindiğinde ve korktuğunda elleri ve ayakları yerinde durmuyor çok hareketleniyor,çığlık atıyor
Bir de sıkıldığında,kızdığında ellerini yumruk yapıp ıkınıyor gibi kendini sıkıyor çevremde aynı aylarda olan bebek olmadığı için burası da annelerin terapi yeri gibi olduğu için paylaşmak istedim
tanıdıgımız çocuk psikiyatrına videoları attım özellikle de ellerini oynattığı iletişim sıkıntısı yoksa problem yok dedi oğlumda göz teması iyi,kalabalık seviyor,ismi ile seslenince çoğu zaman bakıyor da o yüzden içim rahatladı ama annelik işte 24 saat beraberiz onu o hareketleri yaptığını gördükçe içim içime sığmıyor bu sefer de acaba başka bir hastalık mı diyorum
bu arada 3 aylıkken de acıktıgında ve uykusu geldiğinde ellerini geri çeker oynatır ve ayaklarını kendine doğru çekerdi doyup uyuyunca geçerdi ek gıda aldıktan sonra mama sandalyesine başlayınca bir de büyüdü tabi algıları açıldı öğrenme istiyor sanırım çoğaldı bir de üstüne sinir ve istediği olmayınca kendini sıkma geldi
anlayacağınız güzel anneler tecrübelerinize ihtiyacım var yoksa beynim yanacak 9. Ay kontrolünde yeni doktor araştırıyorum doktora da soracam tabi ama burda da konuşmak istedim şimdiden teşekkür ederim herkesin evladı sağlıklı uzun ömürlü olsun insallah 🙏🏻♥️