Merhaba kızlar oglum 12 aylik olucak nerdeyse hala desteksiz oturamiyor biraz gevsekligi varmış. 2 ay sonra emar cekilicekmiş küvözde kaldigi icinde kaynaklaniyor olabilirmis bu durum.Hamur gibi aşagı cöküyo mama sandalyesinde olsun koltukta olsun dik durmaya calisiyo ama yere serbest bırakinca hemen düşüyo..Nasıl oturmasini saglayabilirim desteksiz.Cok moralim bozuluyo üzülüyorum bu duruma .etrafimda ayca kücükler ayaklandi bile Aranizda cocuklardan gec oturan varmı böyle oglum gibi