Ya 4 gündür bir şeyler oldu anlamadım.
Ayakta sallayarak uyutuyordum oğlumu ama 4 gün önce birden bire sallarken bağırmaya başladı can havliyle yanıma yatırıp pış pış yaptım uyudu birkaç kez, birkaç kez de emerek uyudu. Bugün hiçbir türlü uyutamadım. Ayağıma alınca ateşe düşmüş gibi bağırıyor, yanıma yatırınca da kaplumbağa gibi kafa üstü gitmekten uyumadi sonra ağladı falan. Normalde 2 uyku yapıyordu ama bugün o kadar direndi ki ilk uykusuna 2 buçuk saat daha geç yattı, hatta yattı demeyeyim bayıldı resmen. Gece uykusuna da ilk uykudan 6 saat sonra zar zor geçti canım çıktı uyutacağım diye. Yav sallamaktan şikayetçiydim ama şimdi de ne yapacağımı bilemiyorum bana akıl verin 🥲