Kızlar eşimle bebek istiyoruz 1 buçuk aydır korunmayı bıraktık bende bikaç değişiklik meydana geldi adetimede 10 gün var göğüslerim çok hassas karnıma belime kramplar giriyor hamile kalmak çok istiyorum sizce bunlar bi belirtimii ? Çok merak ediyorum test yapsam silikte olsa çıkarmı yoksa biraz daha bekleyim mi