Hilalll3 yogun kanamaniz dusuk yada dogum sonrasimi basladi.eger oyle degil ise hormon dgeerlerinize baktirin.eylul ayinda ben oyleydi neredeyse 1 ay kanamam oldu ve cok agir parca parca .acaba dusukmu yapiyorum dedim dr a gittim.bakti hicbisey yok enf da yok.bi hormon degerlerinize bakalim dedi tiroidlerim 25 olmustu hic calismiyo gibi bisey asiya bagladim hatta bu durumu cunku duzenli tiroid ilaci kullanan biriyim.asiri adet kanamasi yapar dedi drum hemen ilac dozlarini yukseltti 3. gun duzeldim periyotlarimda duzeldi artik.tsh t3 t4 baktirin