BirAlparslanAnnesi alchn bende şimdi post açacaktım merak ettim ya hanımefendi nin postu kaldırılmış bulamadımda isminide hatırlayamadım bilen varsa etiketlesin ya
alchn _tospikannesi bebeği vardı yeni sünnet olmuş bie kaç günlük du sanirsam Resmen çocuğun testislerimi ne deniyor işte orası yarılmış resim atmıştı içim cız etti resmen çok acılı duruyor du
alchn _tospikannesi bebeği vardı yeni sünnet olmuş bie kaç günlük du sanirsam Resmen çocuğun testislerimi ne deniyor işte orası yarılmış resim atmıştı içim cız etti resmen çok acılı duruyor du Leyla0613
Asyayse alchn ayy. ok uzuldum rabbim sifa versin pazartesi sünnet olacak oğlum insallah saglikla hayirlisiyla endiselendim
BirAlparslanAnnesi alchn sanırım..evet benimde oğlum var çok çok üzüldüm dün yavruya vanıda yanıyormuş kuzum benim inşallah ciddi boyutta bişe değildir
BirAlparslanAnnesi alchn off hanımefendiyi biliyorum profil resmine kadar hatta hikayesini bile ama ismi yok uçtu gitti🤦🏻♀️
Nscaslan34 Doktoru cok iyi araştırmak lazım bu konuda. Insallah büyük bir sıkıntısı yoktur dünkü postu görmedim ama bende merak ettim iki erkek annes olarak birisini ettirdim 1 aylıkken de şimdi 4 ay oldu küçüğüm böyle duyunca korku sarmıyor degil
BirAlparslanAnnesi Nscaslan34 iyiki resmi görmediniz o zaman 😔 çok etkilendim ben çok üzüldüm o yüzden çok çok merak ediyorum
Nscaslan34 BirAlparslanAnnesi görmedim ya allahim neler var küçücük bebekler böyle can cekisirken o kadar üzülüyoruz ki ben o hastaneyi de yikardim dava da açardım medyaya da rezil ederdim
Nscaslan34 BirAlparslanAnnesi nasil olmus acaba anlatmis miydi yanlışlıkla alttakileri mi kesmiş napmislar bide o halde ailenin eline vereceklerine müdahale etselermis keske hastanede Allah korusun ya bisey olsa
BirAlparslanAnnesi Nscaslan34 ahh kesinlikle kesinlikle bariz belli yani doktor hatası oraya bıçak deymese öyle kesik olmaz olamaz 🤦🏻♀️
BirAlparslanAnnesi Nscaslan34 ya hanımefendininde hatası aslında şimdi kendisi burada değil böyle konuşmamda doğru değil ama fark etmiş götürmemiş sanırım 🙄 öyle oluncada çocuğın pipi bitim birleşmi ile testislerinin orta yeri çıkırlaşmış kan oturmuş iltihaptı yani dünden beri dua ediyorum ama işte arkadaşa ulaşamadıl 😐
Nscaslan34 BirAlparslanAnnesi iyiki görmemişim ama biz görsek de görmesek de bi yerlerde bi bebegin canı gidiyor. Bazen oturup düşünürüm acaba şuan bi yerlerde birileri soğukta ölüyor mu yada vi kadin eziyet çekiyor mu yada bi bebek ac kalmış mıdır diye kendi kendime görmediğim bilmediğim acılara üzülüyorum