Göğüslerim hep yara olmuştu ne yağlar ne kremler hiç işe yaramadi yine sizlerin tavsiyeleri ile gümüş kapak aldim 3 gün içinde hafifletti emzirmede can cekismiyordum en azından bu gün 1 aylık olduk bir göğsümde yarık var hala geçmedi ağrısı ilk günkü gibi olmaya başladı ne yapabilirim niye geçmiyor yardımcı olun lütfen