Kızlar bebeğim 3 aylık her zaman bu kadar kaka yapmıyordu 2 kere dolu dolu 2 kere de az az kaka yaptı normal mi sayısı bilmiyorum sadece anne sütü aldığı icin otomatikman cıvık kakası ve kokuyor altını açmadan yaptığını anlıyorum az da yapsa hep kokuyordu kokması normal mi ishal olduğunu nerden anlcm ilk bebeğim olduğu icin tecrübem yok ona göre hastaneye götürcem🤷♀️