Tubacnr0 Süt sagma makinasini kullanıp çekim gücü düşen varmi 2 ay oldu alali çekmiyor sutu boş hava çekiyor anneler
Oylesine_biri Tubacnr0 ben kullandım hiç sorun yaşamadım hatta kuzenimindi o kullandı onun yengesi kullandı sonra ben kullandım hala da çok iyi çalışıyor sterilize ettik tabi 😂
Limoncicegiiiii Tubacnr0 bende de oyle oldu sütüm de azdı bıde :( elle sagdım hep . Makına cekmıyordı
Credcent Tubacnr0 Tubacnr0 konuyu açalı baya olmuş ama son durum ne benimde çekmiyor artık ya ne zamandan beri uğraşıyorum eski gücü yok artık makinenin