23 günlük kızım doğduğu günden beri mememi almıyor sağıp veriyorum ama bebek çekip almadığı için çok bir sütüm de gelmiyor sarılık Olmasın diye aptamil mama vermek zorunda kalıyorum memeye ne zaman tutsam çığlık çığlığa ağlıyor morarıyor memeye mama sürüp veriyorum yine de almıyor ten tene teması da denedim yok yok yok olmuyor bu kız mememi sittin sene ağzına almıyor doğduğu günden beri bu böyle hastanede ebe bile o kadar uğraştı çocuğun ağlamaktan nefesi kesildi ama iş biberona gelince emiyor :( ne yapayım akıl berin tecrübeli anneler