Teemo07 Bety2 kaynamış suya, bebek emzik biberon deterjanı koyun. Köpürtün biraz içinde bekletin, yıkayın. Ben genelde öyle yapıyorum.
ikizlerinannesi2985 Bety2 aynen en güveniliri. Ama avent kaynatılmaz, kaynar suda bekletilir bilginiz olsun. İçinden çıkan kağıtta öyle yazıyordu
GiybetReis Bety2 hafta 1-2 kez kaynatıyorum. Biz genelde evdeyiz emziklerde hep yatagın içinde. Dışarı cıktıysak gelir gelmez kaynatıyorum.
nelmali Bety2 icinde yazan talimata gore ya 5 dakika kaynatabilir ya da 5 dakika kaynar suda bekletebilirsiniz