gulenadam Oioi nam nam silikon kaşık mı, we baby ikili silikon kaşık mı, mycey silikon kaşık mı ? Hangisi daha kullanışlı ??
Lulemom gulenadam mycey 5 li kaşık aldım eni dar ağzına iyi girer diye. Ama yukarı kaydırmadan ağzına koyamıyorsun yiyeceği. Öyle yapınca da damağına sıvanıyo. Sanırım ya az çukurlu bişe kullanmak gerek. Bende 4 gündür kullanıyorum. Hepsi öyle mi bilemedim ama pek sevmedim