2cocukannesi__ benim oğlum doğduğunda çok güzel emiyordu, 3. Ayından sonra bıraktı avent kullanıyorduk. Ama emmedi, 2 numara avente geçtik, wee, bibs hepsini kullandım ama tutmadı uyuyuncaya kadar tuttu sonra attı en sonunda da bıraktı. Yani bırakabilir ilerleyen süreçlerde