Arkadaşlar merhaba yaklasik 10 gundur kizimin yanaklari kıpkırmızı ve geçmiyor. Hafifliyor ama tam olarak gecmiyor. Bir de kupkuru catlak gibi yanaklark dokunuyorum kagit gibi. Mustela stelatopia kullaniyorduk ise yaramamaya basladi incia aldim onun da bir faydasini goremiyorum hala kuru ve kirmizi. Alerjik mi diye düşünüyorum ama farklı bisey de yemiyor. Haftasonu kontrol var doktora da soracagim ama boyle durumlar ne olursa olsun doktkr normal gecer falan diyip geçiştiriyor. Dermatologa mi gotursem? Bunu yasayan var mi ne yapabilirim yada bana nolur bir doktor onerin istanbulda yasiyoruz.