Aynr16 3.5 aylik bebegn elini agzina koyuyor surekli acaba kaisniyormu cok huysuz dislerimi cikiyor acaba
Prensesannesi38 Aynr16 bu dönemde başlıyor damakların kaşınması aynı zamanda salya akmasıda çok oluyor normal
Tuba Aynr16 çok normal illa dişten olması gerekmiyor😊 huysuzluğu 4 ay atağından veya gazdan da kaynaklı olabilir