Bsr_tgb38 İyi geceler anneler bebegim diş çıkarıyor ve çok ateşi var sabahtan beri minoset verdim ama pek fayda etmedi onerebileceginiz bi ateş düşürücü var mı bebegim 1 yaşında bu arada
ipekkizz Bsr_tgb38 Diş ateşi yüksek ates yapmaz diyor doktorlar. Eminmisiniz diş olduguna? Calpol ve dolven dönüşümlü verebilirsiniz
Sare35_ Bsr_tgb38 calpol veya parol çok işe yarıyor eviniz sıcaksa ateslendigi zamanlar üstünü rahatlatın ayağına çorap giydirmeyin eğer soğuksa da tek çorapla yatırın ince bir şeyler giydirin
Sare35_ ipekkizz demi bizim doktorda diş ateş ve ishal yapmaz demişti bu bir enfeksiyon hastalıktan kaynaklanır demişti
Bsr_tgb38 Sare35_ ilk dişlerde hiç sıkıntım yoktu ama yukardaki ikinci diş böyle yaptı bende anladım şaştım kaldım.
ipekkizz Sare35_ diş atesi 37 dereceyi gecmez genelde. Daha gecen hafta bpgaz emfeksiyonu atlattık 38.5-39 derece atesle. Hanımefendi diş cıkarıyor atesi cok yüksek diyince sormak istedim ama dişmiş
Mutlubebis Bsr_tgb38 dönüşümlü verecekseniz birinin ibuprofen birinin parasetamol olmasına dikkat edin. Geçmiş olsun