bebeğm 9 ay 19 günlük ve çok kötü hastalandı ishal ateşle başladı sonra doktora götürdük boğazları fena dolmuş bembeyaz olmuş dedi doktorlar burnu sürekli tıkalı serum fizyolojik yaptık sürekli bu süreçte nefes alamıyordu sadece ağızdan alıyordu ama geniz eti iltihap varmış şuan antibiyotik şurup kullanıyoruz 4. Günümüz kendisi çok iyi çok şükür ama genzi halen tıkalı ağızdan nefes alıyor horlayarak uyuyor sürekli kaç gün daha sabretmem gerekcek geçmesi için o nefes alamadıkça ben alamıyormuşum gibi😞 başına gelen bilen biri varmıı acaba 🙄