Theanaaa Merhaba kızlar Bebegimde bingildak darligi var kafa büyümesi normal 3 aylik oldu. doktor artik kapansada birsey olmaz dedi yasayan var mi acaba?
CigdemAslan Theanaaa Benim bebeğimin 3,5 aylıkken kapandı.Herhangi bir sorun olmuyor endişelenmeyin.Önemli olan baş çevresinin büyümesi.
Mercoban-0701 Bizimde erken kapandı baş çevresi büyümeye devam ederse sorun yok dedi nokta kadar açıklık vardı o şekilde büyümeye devam etti 17 aylık şuan bi sorun olmadı
1ayzaannesi Canım benimde 7 günlük bebeğim. Bugün gittik doktora bıngıldağı küçük 3 ay takip edicez dedi. Kafa çapı büyüdüğü sürece sıkıntı yok dedi. İnşallah sıkıntı olmaz kendimi yedim bitirdim bu konuyla 😭😭😭