Elisa30 geçen hafta yaşadık aynı durumu. 38.8i düşürdüm ama 3 saat sonra daha da cok çıktı. Ilık suya soktuk, calpol verdik. Ve ensesine kollarına basına ılık bez koyduk. Ancak 3 saat sabit tutabildik.
Acile gittik, serum bagladılar. Ondan sonra bir daha olmadı ateşi. Sanırım covid geçirdik biz.