Yeme sıkıntımız var zaten ama tek şey yiyip kalkıyor böyle güzel yemek yiyen bebekler var mı ben mi hata yapıyorum bi yerde şöyle; Kahvaltıda peynirli yumurta yaparım tek onu yer ne zeytin ne domates ne pekmez ne bal süt bile asla içmiyor peynir de asla yemiyor başka zaman patates tava yaparım tek onu yer yanında portakal suyu öğlen çorba içer yanına yemek asla yemez akşama doğru sebze veya et yemeği yanına yoğurt ne makarna ne başka şey yediremiyorum ne yedircem onu da şaşırdım hep aynı şeyler öğünleri çok az meyve asla yemiyor ne yapabilirim başka sizler nasıl yapıyorsunuz?