Merhaba anneler, kızım 2 aylik, bu zamana kadar hep memede uyurdu, iki gündür falan memede uyumuyor, dönüp bırakıyor. Gazini alıp tekrar emzirmek isteyince ağlıyor. Uykusu da oluyor ama nasil unutacağımı bilmiyorum. Ayakta dolaşarak uyudu bir kaç kez ama öyle alışınca da benim için zor olacak. Besiginde de kendiliğinden uyumuyor, emzik de almıyor. Nasil uyutucam 🙄 uykusu gelince yatağa koy pispisla derler ama bebegim beşiğe koyunca cin gibi oluyor