BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Monap 1 yaşından sonra verdim. Süt ve bal 1 yaş sonrası diyordu doktorumuz
Coala Monap yaşına 1gün kala vermeye başladım sonra doktor kontrolünde doktor da verebilirsin 1TATLI KAŞIĞI kadar dedi bazen sabah kahvaltısında pankekle veriyorum. Bazen öğlen muz yoğurt karışım yapıp içine koyuyorum
Prenses_annesi22 Monap doktorumuz inek sütüne ve bala 15 aylıktan sonra başlanır demişti vermedm 15 aylık yenı oldu kızım
fistikli_gaymakli_baklava Oğlum bir yaş 15 günlük ben vermeye yavaştan başladım bişi olmadı şükür az az tattirdim şu an da zaten tatlı kaşığını ya gecio ya geçmişi verdiğim miktar
Nuris60 fistikli_gaymakli_baklava balı herhangi bi seyle karıştırıp mi veriyosunuz direk mi veriyosunuz
Birbebek34 fistikli_gaymakli_baklava benim profilime sinir oluyordun bende senin kullanıcı adını görünce canım çekiyor ne yapacaz böyle orta yolu bulalım😅😅
fistikli_gaymakli_baklava Birbebek34 Zaten BAzı postlarda senin profili görünce çıktım yazmamak için zor tuttum kendimi niy çıktın gene karşıma o kıl psikolojimi bozuo😂😂😂😂
Birbebek34 fistikli_gaymakli_baklava benim profilime niye kıl oluyon kız🤣🤣yok yok alışmalısın olmaz böyle 😁😁
Sare35_ Monap 1 yaş sonrası bal verilebiliyor ilk zamanlar az az verin temkinli davranmak istiyorsanız :)
fistikli_gaymakli_baklava Birbebek34 ay keşke kolay olsa alışmak sırf o profili gormim diye çoğu posttan ciktigimi bilirim 😂😂😂
Birbebek34 fistikli_gaymakli_baklava haklısın deişiklik olsun istedim ne yapayımo da herkes kıl oldu profilime 🤣🤣