Benimki bi iki sefer babası yüzüne ille de meyve suyu diye ağladı. Ama içince de kahvaltısı yarım kalıyor bazen hiç yemiyor hatta. Olabildiğince uzaklaştırmaya çalışıyorum. Yazın kendim yapıyordum ama şu an zor. Ihlamuru da beğenmedi. Sütü genelde uyku öncesi veriyorum. Sizler neler veriyorsunuz? Kızım iki yaşında bu arada.