Canım probıyotık bagırsak duzenleyıcı damla var bıogia diye ve gaz damlası almanı öneririm kesinlikle cok iş görüyor bununnyanında rezene zencefıl nane kımyon ve tut kurusu bende cok işe yaradı arada kımyonu kaynatıp süzüp bebeğime de verıyordum bazen ama tut kurusunu da kaynatıp bazen verıyordum iyi gelıyordu ve bol bol masaj hareketleri yaptır her emzirmeden sonra mutlaka gazını al bence genırsın bu aylarda gaz ağızdan çıkar genelde