Hanımlar bebeğimde gaz sorunu olduğu için etrafımdaki bir kaç kişi bu şurubu önerdi . İlacı internetten günlerce araştırdım fakat bir tane bile olumsuz yorum almadım . Bebeğim 3 aylık olucak sizce doktora danışmadan bir sakıncası olur mu ? İçinizde kullanan var mı ?