Kızım 14 aylık sadece baba diyor ve birkaç hayvan sesi onun dışında ayağa kalk diyince kalkar suyunu getir diyince getirir ama sadece 1 kelimesi var kıyas yapmak istemiyorum ama kızımdan 10 gün büyük arkadaşımın oğlu var 15e yakın kelimesi var baya baya konuşuyor çocuk, acaba bir yerlerde yanlış mı yapıyorum doğduğundan beri kitap okuyorum sürekli konuşuyorum ablam okul öncesi öğretmeni ve şu an alıcı dilin önemli olduğunu söylüyor öğrendiği kelimeler varmış ama sadece dile dökmüyormuş zamanla kaydettiği kelimelerle birden konuşmaya başlarmış sizlerde süreç nasıldı