Nrokc Annecikler Fatıma Şifa’m 4 buçuk aylık oldu ek gıda olarak neler verebilirim. Siz neler veriyorsunuz?
Zumeyran Nrokc emiyorsa baslama canım Eyer mama kullanıyorsan yogurt baslaya bilirsin tabi bebegin hazırsa başla tadımlara
Okuroya Biraz erken gibi sanki 1 ay daha bekleseniz bebeğin sindirim sistemi için daha doğru olur. Tabi yine tercih size ve doktorunuza kalmış. Doktor onayınız varsa zaten ek gıda planlaması yapması gerekir