BilalCivan Merhaba 3 yaş 8 aylik oğlum var kreşe başladık ama gitmek istemiyor yarım saat kaldı ağlamış anneme gideceğim diye.Gidip aldık hemen. Biraz zorlayacak gibi duruyor.Herşeyden çok çabuk sıkılan bir çocuk. Siz neler yaptınız nasıl alıştırdınız
BilalCivan prenses10 Zaten ilk günler sadece 1 saat kalıcak diye konuştuk ogretmeniyle ama benimki o kadar bile dayanmadı. Alismayana kadar tüm gün gitmicek