Arkadaşlar merhaba,
Bebeğim 2buçuk aylık. 3.ayında rota virüsü aşısı yaptıracağız, yani doktorum öyle söyledi fakat ben emin değilim. Çevremde kim varsa bu aşı sonrası bebeklerinde alerji başladığını söylüyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Şuan herhangi bir şeye alerjimiz yok. Sadece anne sütü ile besleniyoruz. Sizlerde aynı şeyi yaşayan oldu mu acaba?