Kızlar selam,15 aylık oğlum bu ara sürekli mızmız,sürekli ıııııı ıııı şekilde dolaşıyor,istediği olmadığında çok sinirleniyor ve ağlamaya başlıyor.O kadar sakin bir bebekti ki birden bire ne olduğunu anlamadım.Atak döneminde de değil.Acaba canı mı sıkılıyor evde,oyuncaklarıyla da oynamıyor,etkinlik yapmaya çalışıyorum 10 dk ilgileniyor en fazla En mutlu olduğu zamanlar dışarda olduğu ve suda oynadığı zamanlar.onu da sürekli yapamıyoruz ve ben gerçekten sürekli mızmızlanmasından çok yoruldum,kendimi iyi hissetmemeye başladım,sanki bebeğim mutlu değil gibi geliyor Sizlerde durumlar nasıl? Lütfen tecrübeli anneler de bana fikir versin🙏 umarım geçici bir dönemdir.uzun oldu Lütfen kusura bakmayın,içimi dökmek istedim 😢