Momkids Kızlar bugün oğlumun pipisi şişmiş ve hafif morarmış gibi göründü bana 21 aylık. Aynı durumu yaşayan var mı neden olmuş olabilir? Görünürde iltihap yok. Yarın doktora götürücem inşallah
Oblomovv Momkids Geçmiş olsun. Benim oğlumun da oldu, ben hemen doktora götürdüm. Sünnet derisi altındaki sıvı atılmadığı için iltihap kapmış dedi, antibiyotik yazdı. Sonra da sünnet oldu tekrarlama olasılığı yüksek diye. Siz sünnet yaptırdınız mı?
Oblomovv Momkids Olabilir bilemiyorum ki. Yarın mutlaka götürün. Dokununca öyle bir ağrı olmuyor zaten. Kaşıntı olabilir demişti doktor. İnşallah enfeksiyon değildir.