gozdekrks bebeklerin 2 ay küvezde kaldılar ben ilk günden beri 3 saat ara ile sağdım o kadar çok sütüm oldu ki kendi buzluğumda yer kalmadı hastane ikiz diye 2 tane süt çekmecesi ayırmış orası da doldu eşim iş yerine götürdü oradaki buzlukta doldu en son komşuya kadar götürmüştük siz düşünün öyle az az da değil dolu doluydu torbalar ama çocuklar eve çıkınca emmediler küvezde biberona alıştılar ben düzenli sağamadım çocuklarla ilgilenmekten e tabi aile stresleri de oldu anne kayınvalide falan benim sütler gitti 3 ay buzluktakiler idare etti çok şükür ama toplam 5 ay süt verebildim yavrularıma buna da şükür tabi düzen ve su çok önemli