Papatya değil de melisa çayı deneyin isterseniz. Papatya çayının olumsuz etkileri de var bebek için pek uygun olmayabilir. Papatya çayı piyasada sahte olarak çok karşımıza çıkıyor. Tür olarak mayıs papatyası kullanılmalı, güvenilir yerden alınmalı. Bizim doktorumuz 1-2 tatlı kaşığı melisa çayı verebileceğimizi söylemişti (Bebeğim 10 aylık). Ayrıca bitkiler de bir ilaçtır, kutuda olmaması rastgele kullanacabileceğimiz anlamına gelemez hele ki söz konusu bebeklerse. Mesela rezene yüksek miktarda östrojen içerir ve erkek bebeklerin/yetişkinlerin kullanmaması gerekir. Bu arada hemşireyim. Doktorunuza danışmadan doz ayarlaması yapmamanızı öneririm.