333 Anne80 benim bebeğim saçlı doğmuştu baya uzadı saçları geçen gün ben kestim saç traş makinasıyla 4. Ayına girecek bebeğim
Rabiactm Anne80 evet ise yarıyor 3 ayda belli olmaya başladı saçları. Saç tipine göre değişir mutlaka bu vakitler.
Rubab_Mommy Anne80 13 aylikken kazidim saclarini.17 aylik olmak uzere 1 2 aya tokayla toplanir.Cabuk uzadi şukur.Ve saci şekilsizdi yogunlaşti normale dondu
Anne80 333 benım kızımda baya saçlı doğdu ama ince telli ve bazı yerlerde yoktu 15 aylığız kazıttım bende artık
Anne80 Rabiactm ya inşallah Olur yoğunlaşma da bu yaptıgımıza değer.. Profilde görüyorsunuz uçları kıvır kıvır ama ince ve seyrekti kış bitmeden yapalım yaza kadar uzasın dedik yaza kadar en kötü ne kadar olabilir acaba
Anne80 Rubab_Mommy Zubidubi çok sağ olun kızlar yaza kadar az uzar yani sevindim inşallah yoğunlaşmasına da fayda eder
Anne80 Zubidubi şükür büyük tepki vermedi saçlarını cok yoluyordu elini attı saç yok aynaya baktı gülümsedi ama bi şok yaşadı saçım nerde der gibi bi süre aynaya baktırmayacam
Bsradskran Anne80 bende kazıtmak istemiyorum oğlumun saçını ya düşününce bile ağlayasım geliyor eşim tutturdu götürelim berbere diye soğuk diyorum bende öyle öyle atlatmaya çalışıyorum
Anne80 Bsradskran vala karı koca bizde ağladık 😔 hatta pişmanlık da oluştu ama ilk güm diyrdir belki dedim saç diplerine bakım yapacam inşallah daha güzel saçları olacak kızımın
[silindi] Rubab_Mommy konuyla alakasız ama görmüşken yazayım dedim size 1 ayı geçkindir mesaj atmıştım gece uykusuyla ilgili sanırım görmediniz 😂
Aselduru88 Anne80 kesinlikle yarıyor. 4 aylık kazıdık kizimin saçını seyrek ve dikti belli yerinde var belli yerinde yoktu kisin şapka ile geçirir yaza uzar dedim şuan 18 aylık maşallah gayet güzel ve gür uzadı.
Anne80 Aselduru88 peki kaçıncı ayda uzamaya başladı yani biz 16 aylık olacaz işte yaza kadar sizce ne kadar uzar
Elif-zehra Anne80 16 gunlukken esim makineyle kesti oyle gur bi saci yok suan.5 ayda falan ancak sacli hale geldi 8 aylik olcak hala toka yakamadik 😊
Anne80 Elif-zehra ya biz takıyorduk toka profilimde var resmi ama baya seyrekti ve çok çekiyordu şimdi vicdan yapıyorum 😔