zeynepzeze Merhaba, böyle hiç bir deneyimim olmadı, ama evde boş durmamak adına bir şeyler yapmak istiyorum. Yardımcı olur musunuz ?
3yasakadarsifirekran zeynepzeze Pandemide evden çalıştık 5 ay güzel rahat oluyor ama yoğun bir işse zor biz mola sistemiyle çalışıyorduk yemek saati 1 saat mola 10 dk falan daha önce çm de çalıştıysan zorlanmazsın ama çalışmadıysan zor olabilir yanında destek birileri lazım çünkü ilk başladığında bir şetler sorıyırsunn sürekki bilmediğinden o açıdan evde zor
sarilokumumm zeynepzeze seneler önce çağrı merkezinde çalışmıştım evden yapan tanıdıklarım da çok ama çocukla biraz zor olabilir bir de küçükse mutlaka birinin yanınızda yardımcı olması gerekir diye düşünüyorum