Post açmıştım belki bilirsiniz hanımlar bebeğim iki kez nöbet geçirmişti. Profesör doktora götürduk Bebeklik Epilepsisi tanısı konuldu. 2 yaşına kadar devam edileceğini öğrendik. Çok üzüldüm ama şükür ki bir tedavisi var bir ilacı var ve kalıcı değil elhamdülillah 🤲 TEGRETOL şurup kullanmaya başladık. Şurubu kullanan bunu yaşayan var mıdır acaba nöbet yaşadınız mı kullanırken ?