Aryanehir benim oğlan da 3.aydq başladı 4.aya kadar emmeyi reddetti ,emziriyorum sadece mama yok ,bir gün 6 saat aç bile kaldı düşün yani ,ayakta sallayarak emzirdim ,uykudan uyandırdım emzirdim uyku halinde emiyordu çünkü başka emmiyordu ,yani sizinki red döneminde olabilir ,bizim şuan 4 ay 25 günlük anca düzeldi yeni yeni diyebilirim canım ,sabret ,oynayarak vermeye çalış ,evde gezdirerek vermeye çalis