sahinilgun1 Merhaba anneler, 9 aylık bebeğim hem beni emiyor hem ek goda alıyorduk. Covid geçiyoruz ne yemek yiyor ne de bir damla su içiyor. Kansızlığı da var üstelik. Sağlığına bir şey olmasından korkuyorum. Ne olur yardım edin
Okuroya Covid zamani benimde başıma geldi aynısı. Hiç doğru düzgün bişey yemedi beni emdi sadece. İyileştikten sonra eski haline döndü çok şükür darısı size inşallah. Geçmiş olsun