Yaklaşık 20 gündür kızım 4 ay atağındaydi. Uykusuz geceler, memeyle savaşlar vs hepsi vardı. Dün atağın son günüydü ama şuan hala daha etkiler devam ediyor. Uykuya direnme, huysuzluk, meme emmede sorunlar.. Artık hep böyle olacak diye korkuyorum. Bu durumu yaşayanlar var mı, ne zaman tamamen geçer bu etkiler bilenler yazarsa çok sevinirim :(