Mehmetyagiz_ Kızlar doğum yapalım 35 gün oldu kanamam bitmişti önceden sarı renkte çok az oluyodu 2 gündür o da bitmişti ama bugün kahverengi şekilde yeniden oldu normal mi bu acaba ?
Ebrudrgt Mehmetyagiz_ bende burda bekliyim. Neden Bitmez bu kanamalar ya benimde 28 gun oldu. Kanama devam yani😞
Ozlem2904 Mehmetyagiz_ benimde ayni ne zaman abdest almaliyim bilemiyorum. 2 3 gun gelmeidgi oluyo tamamdir artik dusumu alayim diyorum wc ye b gidiyorum pembesi/kahvemsi akinti🤦♀️
Tamamannecim Mehmetyagiz_ 60 70 güne kadar o tarz kanamalar normal dedi doktorum. Endişe etmeyin benim de öyle oldu hatta 40ımdan 1 hafta sonra adet gördüm suan da ikinci adetimi görüyorum şansıma 💩
gossipannee Mehmetyagiz_ ayy bana da oldu o 38 de bitti sandim 41 de tekrar geldi adet oldum sandim ertesi gün bidaha gelmedi
Nursimababy Mehmetyagiz_ benim 35 gün oldu tam kirkimiz çıktı ertesi gün bidaha basladi bir hafta surdu normal yani