Kızım geçmek bilmeyen kabız 🤦🏻♀️ 2-3 aydır ne yapsam etsem olmadı. Kaç doktora götürdüm hep aynı şeyleri verdiler söylediler fayda etmiyor. Kayısı herşeyi denedim geçmiyor. Bugün ağladı etti yok yapamadı. Kremler de sürüyorum ama yok 🙍🏻♀️ Sma kullanıyorum mamayı mı değiştirsem ? Hangi mama almalıyım peki ? Bir de ağlama krizlerine girmeye başladı. Durduk yerde ağlıyor beynim uyuştu artık 🙁 sizler nasılsınız ? Bu günlerimize de çok şükür🙏🏻