Afram96 Merhaba kizlar gercekten canim cok skkin.. biz 2019 evlendik. Cok guzel bu daire de oturuyoruz. Ev sahibimiz cok iyi sagolsun esim esnaf. Bu yeni residence lar da dogalgaz yasak. İsinma sistemi klima ile. E tabi bu zamana kadar bi skinti yoktu. Bebegimiz olunca klima asla yetmedi radyator aldik. Ve suan elektirik faturamiz 1090 lira klimamiz da 1100 lira gelmis ev kira dukkan kira fatiralar boyle .. ekmek zaten aslanin agzinda valla allah hayir etsin bu faturalar nasil olcak bilemiyorum hadi allah korusun hasta olsa daha mi iyi tabi ki sicacik olsun ev diyorum ama valla Allah herkesin yardimcisi olsun. Asgari ucretle gecinen ailelere allah yar ve yardimci olsun gercekten canim cok skkin sadece kendi ailem icin degil tum insanlik icin..
Emir123ali Afram96 amin gerçekten asgari ücretle evi kira olanların rabbim yardımcısı olsun evimiz kira değil asgari ücretde değil şükür gelirimiz biz zor döndürüyoruz 3 kredi ödüyoruz faturalar internet telfon faturaları boğazımız bezimiz okul masrafınız artık mama almayı bıraktım oğluma 21 aylık rabbim herkesin yar ve yardımcısı olsun inşallah 🤲
Ulkuverasmom Afram96 evi sıcacık yapmayın çocuk için iyi değil ki çok sıcak asıl öyle hasta olur kızım doğduğunda beri evim odası 21.5-22 derece arasıdır hep annemlere ne zaman gelsem ter içinde kalır annem kombiyi üşümesin diye köklüyor kıs diyorum üşür diyo halbuki çocuğum ter içinde uyanıyor
Eliztosss Afram96 hayat şartları çok zor eşim asgari ücretle çalışmıyor işini değiştirdi tam gelirmiz çok güzel rahat edicez para birktirip ev alırız derken her şey aldı başını gitti. Nekadar gelirin varsa giderde okadar oluyor
LinaTuba Afram96 bir şey sormak istiyorum yanlış anlamayın ama kendi eviniz değilmiş çok iyi bir evde oturmak kira açısından yazık değil mi
Afram96 Ulkuverasmom sicacik dedigim zaten 23 derece en fazla oluyor cephe cok genis evide isitamiyorum zaten 23 derece uZerije cikmiyo
Afram96 LinaTuba estagfuruallah esim cok da iyi kazaniyor fakat dukkan masrafimizda cok is yapabilmek icin hep praya ihtiyacimiz var dukkan ve ev gideri 20 bin dusunun keske ev alabilsek bazen bende omrumuzun sonuna kadar kirada mi oturcaz diyorum icimden ins bigun bizde kurtuluruz kiradan🙏🏻
Deletedmom636262 Afram96 şimdi haberlerde bununla ilgili çalışma olduğunu söylediler çünkü herkes çok şikayetçi inşallah çözüm bulunur
BenMathilda Post açma özgürlüğü sabote edilemez. Tartışma, hakaret, sabote barındıran yorumlar ve bu yorumlarla ilişiği bulunan diğer yorumlar silinmiştir. 🌺
LinaTuba Afram96 biz geçtiğimiz yaz kredi faiz oranları düştüğünde çekip almıştık nerdeyse evin fiyatının tamamını çektik umarım size de nasip olur ne kadar erken davranırsanız o kadar iyi borçlanmadan bir şeylerin sahibi olunmuyor maalesef
Afram96 LinaTuba oyle ne mutlu size saglikli hep mutlu gunlerde oturun❤️🙏🏻 Rabbim bizlere de nasip etsin insallah❤️🙏🏻
LinaTuba Afram96 teşekkür ederim ben çok istiyordum bir anda oldu Allah gerçekten gönülden istenilen her şeyi nasip ediyor bir sınavdan geçirdikten☺️🥰