Uzatmadan konuya gireceğim. Kızım şuan 16 aylık ve doktoru covid geçirdiğimizi düşünüyor. 2 haftayı geçti nezle gibi başladı ama öksürüğe çevirdi. Yaklaşık 10 gündür de öksürük maalesef geçmiyor, dolu dolu öksürüyor, dünden beri ateşte başladı. Bu gün tekrar doktora gittik ve Bricanyl diye bir şurup ve antibiyotik vermek zorunda kaldı. (Bu arada kocakarı şeylerini de denedim. Zeytinyağı içermek ve tereyağıyla pekmezi ısıtıp vermek gibi) Sormak istediğim bu Bricanyl denen şurubu içinizde bebeğine veren var mı? İnternetten biraz araştırma yapınca bazı insanlarda çarpıntı, ellerde titreme yapmış. Bi tanıdığım bizim öksürüğümüzü daha da azdırdı dedi. Hal böyle olunca bende vermeye korkuyorum. Ne yapsam şaşırdım. 😞