Banuuca Mehmet Suat Gürkan.çarşı tarafında kendi kliniği var.saniyesinde ulaşabiliyorsunuz kendisine,iletişimi harika.her şeyden tahlil isteyen çocuğu delik deşik ettiren doktorlardan değil. 2,5 yaşındaki kızıma 4 aylıktan beri kendisi bakıyor.çok seviyoruz❤️