ege2608 bende doktorumuzu aradım kesinlikle calpol dışında bisey verme gerekirse ateş dirençlilik gösterirse hastaneye git yatırırlar dedi :(( bir de çok gerekirse 4 saate bir calpol verebilirsin dedi ben ne yiyip iciyim deyince hiç bisey dedi yani ekstra çabalamaya gerek yok dedi bende ateş düşürücü verip ateş düşmeyince duşa sokup yıkıyorum son suyu biraz daha ilik döküyorum çıtçıtlı ile duruyor hiç bisey giydirmedim şuan ateşi yok şükürler olsun ama öksürük var. 15 20 gün de sürebilir daha kısada sürebilir dedi inşallah kısa sürer bütün bebeklere Allah sifa versin. Size de geçmiş olsun Allah yardımcımız olsun güç versin çok kötüymüş gerçekten bende hastayım ama mecbur ayakta durup enerji vermeye çalışıyorum enerjinizi yüksek tutmaya çalışın malum her şeyi anlıyorlar 🥰🧡