Sevalyazici 3 ay 8 günlük oğlum 6300 gr erken doğdu doğum kilosu 2650 gr doktor kilosunu çok buldu obezite olabilir dedi sizcede fazla mı kilosu ??
benkullanici07 Sevalyazici hayir gayette guzel kilosu neden obez olsun 4. Aydan sonra cok azaliyor kilo alimi
Neslihan-55 Sevalyazici Evet biraz fazla ama obezite olacak kadar değil bence bizde 5 ay 5 günlüğüz 7.200 kilosu
Sevalyazici Almondeyed doktorda öyle söyledi ama ayda bir buçuk kilo alan çok bebek var sonradan normal kiloda olan
Sevalyazici benkullanici07 aynen diş dönemi ek gıda dönemi iştah azalıyormuş şuanki kilo kalmaz zaten
tugbahy6 Hayır en başta zaten böyle alırlar kilo kızım ilk ayda 1,400 gr al ikinci ay 1200 gr aldı normal yani ne obezi ya
Sevalyazici tugbahy6 evet ben de öyle biliyorum yani burda da çok okudum ayda bir buçuk kilo alan bebek normal bencede
Ecemsu95 Sevalyazici benimkide şuan 3 ay 9 günlük tam 3 aylıkken 6500du gayet normal bence ayda 1 buçuk kilo aldı bebeğim doktor çok guzel dedi :)
Uzaybaby Sevalyazici bebeğim 3 ay 15 günlükken 7 kiloydu. Bence sizinde normal. Bazı doktorlar mal sadece
Sevalyazici Uzaybaby aynen önlem almak için belki ama yinede anneyi tedirgin etmekten başka bir işe yaramıyor
Minikmeelek İlk 3 kilo alımları çok oluyor . Kilosu maşallah güzel . Sadece anne sütü alımında zaten obeziteden bahsedilmez ama mama da yese yine normal kilosu
Mihrimahim16 3 aylıkken 5.750 idi.. ayın 20 sinde kontrol var bakalım ne kadar olmus benim sıpam 😬 kilo almıyor benim kız 😤
Prensesannesiii26 Sevalyazici mama veriyorsan mamalar da çok kilo aldırıyor sadece etmiyorsa sütun yağlıdır fakat çok değil kilosu hele de obez denecek şekilde hiç ama hiç değil düşük kilolu ve erken doğan bebekler hep daha çabuk toparlaniyorlar
Sevalyazici Prensesannesiii26 hem emiyor hem mama içiyor bencede obezlik durumu yok mamayı da azalttı zaten artık daha az kilo alır
Kikiriki Sevalyazici 3 ay 8 günlükken 7750 çıktı kilomuz bizede tiroid olabileceğini söyledi doktor bu bdahaki ayda alırsa fazla kilo kan testi yapacaklar
Sevalyazici Kikiriki mamayla mı besleniyor kaç cc veriyorsunuz genetikte olabilir ama her kilolu bebekte obezite olmuyor zamanla zayıflayabiliyor veya kemik yapısı iri olabilir
Kikiriki Sevalyazici evet mamayla 2 2 buçuk saatte bir 90 CC veriyorum ben ve ailem kiloluluyuz eşim zayıf . Boyuda gayet iyi uzuyor kiloda Alıyor ben mama kaynaklı diye düşünüyorum
Prensesannesiii26 Sevalyazici zaten bir süre sonra kilo alımı yavasliyarak duruyor canım aşırı hareketlilik çünkü ne kadar yerlerse yesinler alamıyor benim kızım kilo yani 50-100 gram anca onuda farkedemiyoruz zaten