Bu aylarda oluyor sanırım üç çocuğumda da oldu küçüğüm 2 ay 15 günlük hem emmek istiyor ben istemiyor çığlığı basıyor on on beş kere tekrarlıyor her irkile giriyorum sonunda emiyor sonlara doğru. Yine aynı şeyi yapıyor gece sorun yok gündüz her emmede aynısı yapıyor atak dönemi ona yoruyorum